Zumba!!!

Åh jesus christ. Utpumpad? Minst sagt. Utslagen? Minst sagt. Igår efter jobbet blev det ett tufft gympass med mestadels mage (vilket resulterat i en sjudundrans träningsvärk) och en rätt bra stund på bandet och i roddmaskinen. Åh herregud måste tillägga min gigantiska fail:

Ni vet jag har sådana träningsbyxor där det är en ficka på baken och där har jag min telefon med headset tillkopplat när jag tränar. Har ett rätt långt linne på mig som fastar i roddmaskinen men jag viker bara upp det och tänker inte mer på det, förens, hela jävla headsetet hänger med och ja okej fine. Ett headset liksom, ja det kan du ju för fan köpa ett nytt om du är så trög tänker ni. MEN, jo med kristofer mårdhs otur gick headsetet i tre delar. Två fick jag i handen och den ena biten satt kvar i telefonen - i hålet och inte löst heller. Ja, ni vet de sitter ju ändå i en del de där sladdarna och självklart gick det inte att få ut delen och såklart svarar telefonen med som den brukar när headsetet sitter i. JAG KAN INTE PRATA I DEN!!! Eller höra i den. Tack som fan jävla träning tänker jag och surar ihop och går hem. Tackar jag gudarna för idag ;)

Men med min list (och charm) sticker jag upp till kinesen på tredje våningen på sentret som äger en sådan där nyckelservice/skomakeri och ber om hjälp. Och faktiskt efter vi testad diverse olika verktyg fick vi ut det :D bugar och bockar och drog till SATS och körde ett pass Zumba. Så himla roligt är det, men jag undrar det om det verkligen är så bra. Blir ju liksom inte totalt död. Körde lite mage på gymmet innan jag sprang hem istället.
Skriver mer senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0