Walking in sunshine

Söndag och en riktig nyttodag! Efter lite rännande igårkväll har jag gjort mycket nytta idag. Träffade Selma igår efter jobbet, var och kollade in en sjukligt fin lägenhet på St:Hanshaugen till henne, vidare hem till mig och sedan ner till Lemongrass där vi jobbat litegrann tidigare. Snackade, gjorde några ärenden och drack lite för att sedan dra vidare till Nationalteatern till en rätt nice uteservering. Synd att kvällen regnade bort bara ;) hahaha.

Nej, men idag hade jag en ordentlig sovmorgon kan jag säga, efter förra veckans minst sagt galnaste schema var de 11.5 timmes sömn VÄL behövlig. Sedan dess har jag hunnit med en ordenlig brunch, ett avsnitt BB, skypedejt med mitt hjärta, städat rummet, dammsugit hela lägenheten, tvättat och solat en stund nu på eftermiddagen ;)

Och mer ska de bli, tänkte dra ut och springa en runda nu. Laga middag, får nog bli fläskfilé och bacongryta med majskolvar. Duscha och kolla film och förhoppningsvis hinna med ett samtal till far min :)
Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0