Smile with it!

Trevlig fredagskväll alla!
Sitter och kollar ut över alls de små söta kolonilotterna vi har utanför fönstret. Har precis fått i mig lite middag bestående av gräddstuvad broccoli, chèvre och pestoöverbakad laxfilé med färska tomater och bearnaisesås. Ja, det är min fredagskväll det. Det är min jobbhelg denna helgen så då är det öppning för min del och så blir det jag som får det övergripande ansvaret över att allt funkar. Jojomänsan, det finns mycket kvar att lära inom branschen trotts allt ;) men sjukt nöjd över att faktiskt jobba imorgon för något annat än sova hade jag ändå inte pallat med efter denna sjuhelsikes-veckan. Både en resa till Oslo, flyttning och en tripp till Stockholm i omloppet av 5 dagar OCH då har jag jobbat 4 av de dagarna med ett ex antal timmar övertid!

Gick mig en riktigt duktig liten promenad hem från jobbet idag (som nu till den nya lägenheten tar mig 20 minuter) men..... Gick mig en ordentligt omväg så var hemma efter 90 minuter :O hahaha.

Nu har jag varit tillräckligt negativ och självgod.... Så nu tar jag och bäddar ner mig med min prins och kollar film. Får bli "the other bride" som jag precis tankat ner. Får se om det är något att ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0