Serious bitch!

Hej hoppsan! Fy satan, vilken riktig Måndag det varit. Långsam och tröttsam. Jobbade 10-19 så hann med en riktig promenad/springtur innan jobbet, vilket är skönt nu efter att bara kunna slappa ;) hittade denna sköna bild klottrad under en tunnel när jag var ute xD jag antar att den ska eftersträva H&Ms badkollektion som jag antar att ingen har missat. Fick mig ett ordentligt skratt i varje fall!

Blev aldrig något samtal med pappa igår men hoppas på det ikväll, blev några timmars långt samtal med Miranda istället. Hahaha. Ska verkligen bli så himla roligt att åka ner till dem snart, bara 6 veckor kvar och jag längtar som en tok!!! Mitt livs resa, min livs dröm, mitt livs frågetecken. Ja, det är mitt liv sjukaste äventyr :)

Nej, sjunker jag ner i Zlatans värld ett tag. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0