Peace & Love

Borlänge levererade, artisterna levererade. Trotts diverse krämper och kramper är jag ändå rätt nöjd. Men sängen skrek högt när jag öppnade dörren i morse ;) Gessle, Thåström, Laleh, Uggla, Kent, Melissa Horn, Eldkvarn, Lars Winnerbäck, DiLeva - ja, jag är helt lyrisk ❤

Med fortsättning på den där sjuhelsikes långa listan är vi nu bara några timmar efter jag kommit hem påväg på en 160 mils lång resa till Kosovo. Och jag ska (läsa: SKA ÄNTLIGEN) få träffa min pappa. Om cirkus 40 timmar är jag i hans famn. Hur jävla sjukt är inte det? 22 års väntan är nu 40 timmar.

Under resan kommer jag hålla er alla uppdaterade med både bilder och berättelser och om ni har tur kanske även någon liten filmsnutt från vårt första möte.
Det är nu mitt egna "spårlöst försvunnen" fortsätter!

Me love you 💋


Kommentarer
Postat av: Hanna

Önskar dig all lycka att äntligen få träffa din far. En bamse kram och puss

2012-07-02 @ 00:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0