Europatripp - MAXAT

oh good! Vilken resa, jag skrev 40 timmar till jag skulle traffa pappa, ganga det! Raknade med 160 mil, blev 260 mil och en hel del bilko. Men nu ar vi har och har en fin lagenhet, med de flesta faciliteter. Kom till Ferizaj runt 6 i morse, sov nagra timmar fram till 14 och traffade pappa OCH HELA STORA FAMILJEN vid 4-tiden.

Och vad ska jag aga, hur kan man forklara 22 ars vantan, hur kan man forklara sa nagon forstar hur det ar att traffa sin pappa for forsta gangen i sitt liv? Det finns ingen forklaring, mer en magisk. Nagra andra ord kan jag inte forklara det med. Pappa ar fantastisk, min minsta syster ar sa sot sa jag nastan svimmar. Min aldsta syster ar sa lik mig personligen. Min bror ar grym. Och min farmor ar den gulligaste gumma jag sett. Ja, ni ser bilden framfor er av en gammal dam pa 80 ar som bor i sodra Europa och har en sadan dar huckle over huvudet. Det, det ar min farmor det ;)

Pappas fru ar en maskin, en smal liten sliten en och vad uppassad man blir. Tvattar hander pa en, tommer askfat at en,  hamtar saker, handlar saker, drar ut stolar, haller kjolen at en. You name it! =) Over lag har det mesta varit over forvantan. Dem ar fattiga, det raknade jag med, men tvattmaskin, kylskap, tv och vatten har dem. Vilket gladjer mig enormt. Det varsta var val lilla toalettbesoket som innebar hukning over golvbrunnen i duschen. HAHAHA!

Uppdaterar er narmare, sa hall ut och hall utkik! BIG KISSES.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0