Honeypie

Hej mina kära! Ännu en halvtrist dag. Jobb, träning, städ och matlagning. Lite bok och lite dator. Blev hjärtligt förvånad när min sambo ville gå och lägga sig och klockan var... Inte ens nio. Hahaha och här ligger jag vaken jag som alltid annars somnar först. Fick en dålig känsla i magen nyss, så jag steg upp och trodde att jag inte låst ytterdörren. Vilket jag hade gjort men blev också huxflux sugen på att ge Findus en godnattpuss, vilket var en jävla tur. Katten hade då kilat ut på balkongen och balkongdörren hade sedan blåst igen så där stod han helt knäpptyst och helt genomblöt. Lite läskigt ändå, vad mycket man kan ha på känn egentligen. Det var verkligen det. Till något helt annat, det blir till att dra till Helsingborg över helgen. Wica arrangerar resa dit, buss, 2 nätter på hotell med dubbla frukostar och käk både fre & lör, tre-rätters. En del dricka på fredagen, tur&retur resa till Helsingör med dryck och räkmacka och en helkväll på Wallmans dinnershow. Det här tyder på en makalöst bra helg, resa och födelsedag med my-y-y-y-y-ycket alkohol. Nej, nu ska jag försöka sova med. Pussssssi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0