Vikt, träning och matvanor

Jaha, halva veckan gången och jag äter fil med nötter och har slarvat något så jävulskt med maten. Eller nej, egentligen inte. Har ätit vid de tider jag ska och den maten jag ska men så blev några pizzakanter en kväll, några godisbitar någon och en portion glass en dag men jag har ju en sambo som inte är speciellt sammarbetsvillig, och sitta och titta när han äter pizza? Det funkar ju inte riktigt så. Så jag skyller delvis på honom! och är endå nöjd med att han fick gå och köpa en själv, när jag kunde ha gett upp och dragit i mig en hel stor fet pizza ;D hahaha.

Men har tränat på duktigt denna veckan i alla fall, är helt stenhård på magen. Har inte träningsvärk men den spänner och musklerna drar ihop sig hela tiden typ. Får nog bli en eller två icke magträningsdagar så man inte kraschar hela musklen fullständigt :O får nog bli bara löpning idag, imorgon det + magmuskler och på fredag blir det babysim med Lilly och morbror. Ska bli riktigt kul att se =) och Lördag fritt. Barnkalas, tåg hem och jobb ända fram till på småtimmar. Hoppas det blir riktigt mycket folk på Ewas då!

mmmmm, var på Luciatåget i domkyrkan igår med, gud så fint det var! Mamma verkade uppskatta jättemycket att jag tog med henne =) hade riktigt tur, behövde inte vänta alls länge för att komma in, fick helt okej med platser och en kanon parkering. Trodde det skulle vara helt galet att komma fram någonstans typ ;P nej, nu ska jag fortsätta med mitt andra twilight-marathon - denna veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0