Blickar framåt

Hej min kära! Jag som trodde jag skulle ha världens tid för att uppdatera om mitt tragiska och ohändelserika liv men vad hände? Jobbade nästan hela veckan, och den lediga tiden gick till träning och mat. -3,5 kg på 7 dagar. Jag är nöjd fast jag vet att det mesta är vatten som försvinner nu i början men ändå =) och nu i helgen har jag hunnit med att träffa både mina och Eriks föräldrar, och imorgon ska jag träffa mamma och familjen. Ska nämligen med min minsta bror till skolan en dag, som hans pappa har pratat om det och nu HAR jag ju faktiskt tid. Ska bli riktigt roligt att börja tvåan igen ;) är typ nervös........ tänk om barnen tycker jag verkar helt dum i huvudet? och inte blir det bättre av att Leo har fått alla sina kompisar till att tro att jag är polis och militär och lär mig skjuta människor och sånt...... "Hej. Mitt namn är Emma. Jag är arbetslös och jobbar ibland som diskare och mattant"........ oh good!

Nu ikväll blir det bio, Twilight Breaking Dawn part 1 med världens bästa och finaste vän Fanny Liljeblom, som jag har längtat efter henne och hennes mage! Har haft mig ett twilight-marathon nu i helgen och kört igenom alla filmer, kan inte förstå att jag inte sett de tidigare. Jag förstår att folk är lyriska, för det är jag med.

nej, nu måste jag kila iväg. Ha en toppenkväll! Puss på er :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0